Naši zákazníci


Sme Vaše IT!

 

Nový moderný CMS/WMS

 

 

Pokrytie všetkých prvkov IKT

Outsourcingom je možné pokryť servis všetkých častí IKT:

  • Infraštruktúra a bezpečnosť
    • interné komunikačné linky a ich komponenty
    • komunikačné linky na internet
    • identity manažment (Domain Name System, Active Directory, PKI)
    • System Center
    • firewall (ISA, Fore Front)
    • antivírová ochrana (NOD,...) 
    • koncové technické zariadenia (PC, notebooky, tlačiarne atď.)
    • systémový softvér MS Windows, Unix SCO, Linux
  • Aplikačné servre (middleware)
    • MS Exchange, Kerio
    • MS Lync
    • MS Sharepoint
    • MS Project
    • MS Search
    • MS Visio
    • MS Dynamics CRM
    • MS Office
    • MS Expression Studio
    • MS Visual Studio
  • Špeciálny aplikčný softvér, proprietárne riešenia

    • weBase
    • eCOLKO
  • Databázové servre (MS SQL, Oracle, Informix SCO,...)

Okrem samotného operatívneho výkonu servisu IKT by kvalitný outsourcing mal pokryť aj poradenské expertné služby pre aktívny monitoring a návrhy na vyladenie a zvýšenie celkového výkonu IKT.

 

 

 Infraštruktúra a bezpečnosť

  • riadenie záručného servisu
  • pozáručný servis
  • pravidelná profylaktika (kontrola a čistenie)
  • inštalácia a reinštalácia operačného systému
  • inštalácia periférnych zariadení
  • inštalácia a aktualizácia aplikácií tretích strán
  • konfigurovanie prístupových práv do internej siete, správa  DNS 
  • správa používateľskýh účtov (Active Directory)
  • VDI a VDA manažment
  • optimalizácia výkonu
  • zálohovanie a archivácia systému a dát - správa Back up Library 
  • centrálna antivírová ochrana
  • návrh a inštalácia LAN
  • inštalácia a konfigurácia pripojenia do Internetu  
  • riešenie výpadkov komunikácie
  • optimalizácia komunikačných liniek a prenosov
  • dodávka zariadení a softvéru

 Aplikačné servery a middleware

  • dodávka zariadení a softvéru
  • inštalácia/aktivácia serverov a licencií 
  • nastavenie - kastomizácia
  • integrácia   
  • správa a prevádzková starostlivosť
  • vývoj aplikácií - aplikačných serverov
  • záručný a pozárušný servis
  • pravidelná profylaktika: 
      • mesačné hlásenia o stave
      • návrhy riešení prípadných problémov
      • predchádzanie rizikovým stavom
      • optimalizácia výkonu  
  •  Databázové servery

    • Dodávka a inštalácia softvéru.  
    • Vývoj, nastavenie, riadenie a správa nasledovných oblastí:
      • DB engine - relácie, replikácie, fulltext vyhľadávanie
      • BI SQL - analýzy a report manažment
      • Integračné služby (prepojenie s rôznymi zdrojmi dát)
      • Master data manažment
      • Complex event processing (event driven) - nepretržitá tvorba výstupov (query), vhodná pre monitorovacie aplikácie s častou zmenou dát, technologické, finančné, alebo pre prípravu analytických výstupov, alebo len štandardne požadovaných výstupov

    Realizácia outsourcingu IKT a komunikácia s odberateľom

    Základom včasného riešenia problémov s IKT je to aby informácia o probléme dorazila k riešiteľovi v požadovanom čase a obsahu. Je preto nevyhnuté aby poskytovateľ outsourcingu vyhradil komunikačné linky a kontakty na zodpovedných pracovníkov. Ideálnym riešením je použitie komplexného Helpdesku pre evidenciu požiadaviek, sledovanie priebehu riešena a evidenciu výsledkov.

    Nastavenie Helpdesku závisí aj od modelu outsourcingu na ktorom za obe zmluvné strany dohodnú:

    On-Demand

    V prípade že nie je možné vyriešiť problém vzdialeným pripojením alebo telefonicky, je nutné aby servisný pracovník vycestoval priamo na miesto incidentu.

    On-Line

    Problémy sa riešia pomocou vzdialeného pripojenia k miestu incidentu.

    On-Call

    Problémy sa riešia len formou telefonickej komunikácie medzi povereným pracovníkom klienta a servisným pracovníkom.